Friday 26 October 2012

Diabetis & Kekurangan darah semasa hamil

Puan Azlina.
Umur 51 thn
Mersing Johor.
Masaalah Diabetis:
Saya mengalami diabetis 15 tahun,tahap mml sebelum mengambil Liqua Spirulina 13mml ke 15mml.Setelah saya diperkenalkan tentang pemakanan lengkap ini,baru makan 25 tiub kandungan gula dalam darah saya turun kepada 5.3mml,syukur Alhamdulillah.Saya akan meneruskan pemakanan Liqua Spirulina ini sehingga saya bebas dari diabetis.Akan saya kabarkan kepada saudara2,jiran2 & rakan2 yang mengalami masaalah kesihatan seperti saya.

Puan Aznira
Umur 27 thn
Masaalah kekurangan darah sewaktu Hamil.
Sewaktu hamil saya kekurangan darah,setiap kali buat pemereksaan di kelinik,saya dinashati supaya memakan makanan yang boleh menambahkan darah,Kini saya tak perlu risau kerana Liqua Spirulina adalah pemakanan lengkap yang perlu saya amalkan setiap hari.Saya yakin Liqua Spirulina boleh menambahkan darah saya & Juga ianya baik untuk baby yang saya kandungkan ini,Insya Allah baby akan mendapat zat yang ia perlukan semasa saya mengamalkan pemakanan lengkap ini.

No comments:

Post a Comment